lauantai 17. joulukuuta 2016

17. Luukku: Rakas joulupukki

Meidän Neidin lahjalista:

Rakas joulupukki olen kuullut, että jaat lahjoja jouluna. Olen vasta vajaa 10kk mutta minulla olisi sinulle pieni lista toiveistani.

1. Vessapaperia. Kyllä se on mahtavaa. Pyörität rullaa ja voitko uskoa, sitä mahtavaa kahisevaa kultaa tulee mielin määrin. Ihanasti kahisevaa kultaa, saa myös revittyä ja mössättyä suuhun! Äiti ei tykkää, että laitan sitä suuhun (Äidit.. ei mitään käsitystä hyvästä suu tuntumasta tai makuelämyksistä. )

2. Laturin johdot ovat aina kiehtoneet. (Ethän tuo mitään halpaa johtoa. Huawein johdot ovat erityisesti mieleeni. )

3. Älypuhelin. Toivoisin samanlaisen puhelimen, kuin äidillä ja isillä. Minulla on sellainen vanha malli, mutta miksi minä haluaisin sellaisen, kun ei muillakaan ole?

3. Avaimet. Tarkennan, että metalliset avaimet, joissa on avaimenperä. Ei niitä täysin muovisia. Ne ovat mauttomia, eivätkä kilise. Sitäpaitsi nyt ihan rehellisesti.. näyttääkö ne avaimilta sinusta? Sitä minäkin.. ei isin avainketjussa ole kertaakaan roikkunut muovisia isoja palikoita, joten älkää yrittäkö niitä antaa minullekkaan. Kaikista paras siinä nipussa on taskulamppu, jolla isi välillä kiusaa minua.

4. Äidin hiukset. Lahjatoive saattaa kuulostaa omituiselta sinusta, mutta haluaisin äidin hiukset. Äiti ei jostain syystä halua niitä antaa minulle, mutta sinulta voin kai pyytää vastaavanlaiset? ( Huom. Ilman hiuslenkkiä. Hiuslenkki pilaa mahdollisuuteni kuolata ja sekoittaa hiukset.)

5. Kissan ruoka. Äiti koittaa loihtia minulle kaiken näköistä mutusteltavaa, mutta ne pitää syödä pöydän ääressä. Paljon parempaa olisi ne herkut lattialla mitä meidän kisutkin rouskuttaa. Niitä on kiva jemmata poskeen, jos äiti vaikka koittaa napata ne suusta pois. Kuka nyt näista luopuisi?

6. Viimeisenä toivon kaukosäätimen. Sellaisen samanlaisen, kuin isillä. Sillä voi vaihtaa värillistä kuvaa ja aina, kun siinä onnistun, niin isistä tulee hassu. Isi alkaa tekemään hassuja ilmeitä ja ääniä. Eli olisiko sittenkin kyseessä isi säädin? Pitäisiköhän äitiä ohjeistaa, että isin saa sen avulla tekemään, mitä itse haluaa?

"Ai, eikö kissan lelua saa syödä?!"

Tässä nämä tärkeimmät nyt oli. Kiitos jo etukäteen ja hyvää joulua!

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi! ♥